Transparante tarieven

Shuttle service

Prijs op aanvraag

3 maanden contract
Shuttle service

Prijs op aanvraag

12 maanden contract
Shuttle service

Prijs op aanvraag

6 maanden contract

Alle tarieven op deze website zijn excl. btw.

Heeft u vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op.

Extra premium services

Met onze extra services bent u van alle gemakken voorzien. U kunt onbezorgd op zakenreis.

Overdekt parkeren Schiphol

Overdekte parkeerplek

Vanaf € 2,50 per dag

Met een overdekte parkeerplek is uw kostbare auto extra beschermd en beveiligd geparkeerd.

Laadpaal parkeerplek Schiphol

Laadpaal

+ € 0,45 per kW

Met onze laadpalen wordt uw auto tijdens uw zakenreis opgeladen. Zo kunt u gelijk door naar uw volgende afspraak.

Premium wasbeurt auto

(Premium) wasbeurt

Op aanvraag

Neem uw auto na uw terugreis weer schoon mee voor uw volgende afspraak. Kies uit een reguliere of premium wasbeurt.

Valet service Schiphol

Valet service

+ € 4 per dag

Wegens stringente regelgeving en boetebeleid luchthaven Schiphol is deze dienstverlening voorlopig beëindigd.

Shuttle service naar en van Schiphol

Extra personen shuttle service

+ € 5 per persoon

Reist u met meer dan 1 persoon?
Er kunnen tot 3 extra personen mee in onze premium shuttle auto of bus.

Taxi en limoservice Schiphol

Taxi en limoservice

Op aanvraag

Beschikbaar met chauffeur voor het afleggen van zakelijke bezoeken (gehele dag of meerdere dagen). Uw gasten en/of medewerkers reizen efficiënt en in stijl.

Autohoes

Autohoes

€ 7,50 per huurperiode

Onze autohoes beschermt uw auto gedurende de parkeerperiode tegen vuil en stof.

Alle tarieven op deze website zijn excl. btw.

Heeft u vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op.

Uw eigen parkeerplek op 4 minuten van de vertrekhal

Betrouwbaar, veilig en 24/7 beschikbaar!

Zoals in onze eerdere berichtgeving aangegeven hebben wij onze dienstverlening per 1 juni 2022 stopgezet. Personeelstekort en de enorme impact van de bij iedereen bekende problemen op de luchthaven Schiphol lagen hieraan ten grondslag. Vertraagde bagageafhandeling, wijziging en uitval van vluchten waren de oorzaak dat wij onze dienstverlening niet meer op het door ons gewenste niveau konden uitvoeren.

 

Wel waren wij zeer verrast door de vele positieve en begripvolle reacties op ons besluit om onze activiteiten (voorlopig) stop te zetten. Hieruit bleek een grote tevredenheid over onze wijze van dienstverlening met de nadruk op service en klantvriendelijkheid.

 

De nog steeds voortdurende Schipholproblematiek en de huidige energiecrisis geven ons nog niet het vertrouwen om onze dienstverlening weer te herstarten. Wij zullen de ontwikkelingen afwachten en hopen voorjaar 2023 een definitieve beslissing te kunnen nemen.

 

Wij danken alle onze cliënten voor het vertrouwen in en de blijken van waardering voor onze activiteiten.

 

Verder wensen wij u allen prettige feestdagen en een goed 2023

 

Airport Business Parking en 123 Parking
Cees van Altena en Debby Loevesijn

Stop dienstverlening tot voorjaar 2023