VEELGESTELDE VRAGEN

Wat houdt de kilometergarantie in?

Afhankelijk van de extra services die u wenst geven wij vooraf het aantal kilometers aan dat maximaal met uw voertuig zal worden gereden.
Dit aantal zal bestaan uit de som van de afstand locatie – vertrekhal vice versa, vermeerderd met het te rijden aantal kilometers voor het laten uitvoeren van de gewenste extra services.

Wat kan ik met de ABPARKING app?

Aangezien de ABParking app nog in opbouw is, zullen wij deze informatie op een later tijdstip toevoegen.

Moet ik mijn autosleutels afgeven?

Bij een Shuttle Service-contract maakt u die keus zelf.
Na aankomst en parkeren op ons terrein kunt u de sleutels aan ons afgeven, wij bewaren deze voor u in onze kluis. Hoewel het onze voorkeur heeft de sleutels in ons bezit te hebben om bij eventuele calamiteiten de voertuigen te kunnen verplaatsen, kunt u er toch voor kiezen de sleutels in uw bezit te houden.
Bij een Valet Service-contract is er vanzelfsprekend geen keuze.
TIP: lever uitsluitend de autosleutels in en verwijder huis- en andere sleutels.

Moet ik altijd bellen als ik geland ben?

Ja, zodra u na aankomst uw bagage in ontvangst heeft genomen neemt u contact met ons op en komen wij u direct met onze shuttle service ophalen op de afgesproken plek bij de vertrekhal.
Bij een Valet Service-contract zullen wij uw eigen voertuig op de afgesproken plek aan u afleveren.
Als u ons het vluchtnummer doorgeeft houden wij de landingstijd in de gaten om zo snel mogelijk voor u klaar te staan.

Hoe vaak rijdt de shuttlebus naar de vertrekhal?

De shuttlebus rijdt op aanvraag en net zo vaak als nodig is om iedereen zo snel mogelijk naar Schiphol te brengen. Onze parking ligt op 4 minuten van de vertrekhal dus hoeft u nooit lang te wachten.

Kan ik annuleren?

Binnen uw contract kunt u tot 24 uur vóór het tijdstip van de gereserveerde diensten gratis annuleren, middels een e-mail of (in een later stadium) via de ABParking app.
Uw annulering is pas definitief na bevestiging van onze zijde.

Ik heb geen bevestiging van de afspraken ontvangen.

Controleer uw spamfilter indien de bevestiging niet direct binnenkomt.
Ontvangt u geen bevestiging, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Wordt er rekening gehouden met de coronarichtlijnen?

Uiteraard worden de landelijke richtlijnen inachtgenomen.
Bij de shuttle service zal het aantal passagiers worden aangepast met betrekking tot de 1,5 meter-richtlijn.
Ook zullen onze shuttlebussen worden voorzien van veiligheidverhogende voorzieningen en zullen verplichte mondkapjes aan passagiers worden verstrekt.

Vraag ons gerust naar de mogelijkheden